کتابی که این هفته‌ام را ساخت

21-شهریور-1403 / خواندن 2 دقیقه

     چند روز قبل درحالی که داشتم از بی‌حوصلگی در یوتیوب می‌چرخیدم، یک ویدیو توجه مرا جلب کرد. ویدیو درباره معرفی چند کتاب در حوزه اقتصاد و همچنین روانشناسی مالی بود. در حال حاضر من یکی از آن ها را خوانده‌ام ولی همان یک کتاب نیز تاثیر خود را بر زندگی‌ام گذاشته است.

 


     کتابی که امروز با آن آشنا می‌شوید قدرت حقیقی نام دارد. این کتاب توسط گری زوکاو و لیندا فرانسیس نوشته شده است. مهم ترین امتیاز این کتاب، این است که شما به دید جدید و متفاوتی از خودشناسی و خودآگاهی می‌رسید.

     در این کتاب، بدن شما از 7 مرکز انرژی تشکیل می‌شود که ورود و خروج انرژی از آن ها چه به صورت ترس و تردید و چه به صورت شادمانی تاثیرات مخرب یا مفیدی روی شما خواهد داشت. با مطالعه این کتاب و درک عمیق‌تر بدن و افکار خودتان، شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در تصمیم‌گیری‌ها و کنترل احساسات خود خواهید داشت. البته تضمینی نیست ولی خب امیدوارم برای شما نیز همانند خودم تاثیرگذار باشد.

 

     جا دارد تشکری کنم از ارشیا عزیزپور که باعث شد من با این کتاب آشنا بشوم. شما می‌توانید کتاب قدرت حقیقی را از طریق این لینک تهیه کنید. همچنین سپاسگزار شما خواهم بود اگر این معرفی برایتان مفید بوده خوشحال می‌شوم با کمک مالی از طریق این لینک دونیت برای ادامه این جستارها همراهی کنید.



 

معرفی کتاب کتاب کتاب قدرت حقیقی کتاب روانشناسی خودآگاهی